POLICIJSKA UPRAVA ZAGREBAČKA
Ulica Matice hrvatske 4, 10 000 Zagreb, tel.: +385 1 4563 111
zagrebačka uprava > Policijske postaje > II. policijska postaja Zagreb

II. policijska postaja Zagreb

II. policijska postaja Zagreb

PP Črnomerec-Susedgrad

 
Mjesto: Zagreb

Načelnik: Igor Grivičić
Adresa: Ilica 245
 
Telefon: 01/3775 924
 
Hitne intervencije na telefon: 192
 
Faks: 01/4570 522
 

Jedna od najvećih policijskih postaja Policijske uprave zagrebačke. Pokriva najvećim dijelom ili potpuno područja triju gradskih četvrti: “Črnomerec”, “Podsused – Vrapče” i “Stenjevec”.Manjim dijelom pokriva područje gradskih četvrti: “Donji grad”, “Gornji grad - Medveščak” i “Trešnjevka - sjever “ .Istočni dio pretežito stariji gradski kvartovi sa starijim stanovništvom.  Novija naselja u izgradnji na zapadnom dijelu područja s trendom proširenja prema zapadnim granicama.

Radno vrijeme šaltera upravnih poslova (prebivalište/boravište, osobna iskaznica, putovnica) je od ponedjeljka do petka, od 7 do 14 sati. Pauza je od 10,30 do 11,00 sati. Subotom ne radi.

Budući je od ponedjeljka, 3. srpnja 2017. građanima omogućeno podnošenje zahtjeva za izdavanje vozačke dozvole na 5 novih šaltera u dvorani II. Odjela za prometne isprave na lokaciji: Heinzelova 98, od 10. srpnja 2017. godine, zahtjev za izdavanje vozačke dozvole više se neće moći podnijeti u tri gradske policijske postaje (II. PP Zagreb - Črnomerec, III. PP Zagreb - Dubrava i VI. PP Zagreb - Novi Zagreb), u kojima se od 20. ožujka obavljaju upravni poslovi.
Građani koji su do 7. srpnja 2017. podnijeli zahtjev za izdavanje vozačke dozvole u nekoj od tri gradske policijske postaje, izrađenu vozačku dozvolu moći će preuzeti u onoj policijskoj postaji u kojoj su podnijeli zahtjev.
Analizom statističkih pokazatelja unazad tri mjeseca (od 20.3.2017.), utvrđeno je da je u tri navedene policijske postaje iskazan najveći interes građana za podnošenjem zahtjeva za izdavanje osobne iskaznice i poslove prebivališta/boravišta te se u cilju efikasnosti i radi smanjenja gužvi na navedenim lokacijama, ovom odlukom omogućuje brže odvijanje procesa rada na poslovima prijavništva i osobnih isprava. Također, ovim putem molimo građane za razumijevanje.